MAA

Lehto Areena

Helsingin peleistä raporttia

PUMA

Ei saatu omaa peliä lähellekään meidän omaa tasoa ja ensimmäisessä erässä pää ja jalat oli jääneet Krooksin isoon bussiin. Niitä löytyi vähän enemmän muttei tarpeeksi seuraavissa erissä ja vastustaja hyökkäsi hyvin joka paikasta peli selkeästi Pumalle 3-0. Kokonaisuudessaan sarjakärkeä vastaan meiltä vaisu haasto ja tehtiin paljon omia virheitä varsinkin syötöissä. Parhaana palkittiin kuitenkin pirteästi pelannut keskitorjuja Ilona Hietala. Ilonan kummiyritys on Inmedi Oy.

TAPANILAN ERÄ

Pelin ensimmäinen erä oli täysin Tapanilan hallussa ja he tekivät syöttöruudussa tuhojaan. Toinen ja kolmas erä saatiin kone käyntiin ja vietiin jo omiin nimiimme hyvällä taistelulla ja saatiin syötöllä rikottua vastustajan vastaanottoa. Saatiin peli myös pidettyä hyvin kasassa kolmannessa erässä, vaikka verkolla jalat oli väärillä puolilla ja kävi kipeä nilkan vääntyminen ja sen aiheuttama pelin keskeytys. Viimeiset kaksi erää Tapanila sai kuitenkin vielä käännettyä heidän voitoikseen ja tiukan viidennen erän lopussa tuli ratkaiseva väärä vihellys pahaan paikkaan ja peli kovan taistelun päätteeksi taulukon kolmatta sijaa pitävälle Erälle 3-2. Parhaan pelaajan palkinnon sai Leimecin kummipelaaja hakkuri Noora Rasinperä.

Meidän runkosarjan viimeinen matsi on kotona Lempoa vastaan 10.3. Variskalla. Siitä lisää seuraavassa postauksessa Instagramissa @kiistonaiset ➡️

Joukkueen ajankohtaiset ottelut

Ei otteluita