Vaasan Kiistolla on kausi alkamassa ja ilmoittautumisia otetaan vastaan kaikkiin ikäryhmiin. Niin tytöt kuin pojatkin ovat tervetulleita ja he harjoittelevat ikäluokkaharjoituksissa omissa rymissään, mutta naperolentis, lentiskoulu ja tekniikkakoulu ovat sekaryhmiä.
Vaasan Kiistolla on alkamassa uusia Naperolentisryhmiä ja ilmoittautumisia otetaan vastaan. Kaikki vanhemmat yhdessä 2-5 vuotiaiden lastensa kanssa ovat tervetulleita liikkumaan yhdessä.
Tule Kiiston mukaan suurelle matkalle Länsi-Suomen suurimmaksi lentopalloseuraksi! Täytä alla olevaan lomakkeseen yhteystietosi ja me otamme yhteyttä.
Haluaisitko olla mukana valmennustyössä? Saat kaiken avun seurasta jos vain olet kiinnostunut seuraamaan juniorilentopalloilijoiden kehitystä ja jakamaan joukkueen ilot ja surut. Täytä lomake alla ja otamme yhteyttä.
Ilmoita tähän lomakkeelle henkilötietosi sekä kerro minkälaista työtä olisit valmis tekemään ottelutapahtumien aikana. Onko sinulla järjestysmieskortti tai oletko halukas olemaan muuten järjestysmiesryhmässä vai teetkö mielummin jotain muuta? Jos kaikki kelpaa, kerro sekin.