LP Kiisto try Out 22.5.2022
SeuraJulkaistu: 11.04.2022 08.15

LP Kiisto try Out 22.5.2022

LP Kiisto TRY OUT 22.5.2022

LP Kiisto Vaasa järjestää Try Out päivän 22.5.2022. Kiisto hakee pelaajia naisten 1-sarjan joukkueeseen, naisten 2-sarjajoukkueeseen sekä miesten 2-sarjajoukkueeseen.

LP Kiisto toimii yhteistyössä Vaasanseudun urheiluakatemian (lisätietoja www.vsua.fi) kanssa ja näin ollen pelaajilla on mahdollisuus osallistua myös aamuharjoitteluun koulunkäynnin yhteydessä.

Try Out:n päivän valmennuksesta vastaa LP Kiiston naisten 1-sarjajoukkueen valmentaja Patrik Ojaniemi, apunaan Kiiston muut aikuisjoukkueiden valmentajat.

Jos olet eteenpäin lentopallossa haluava pelaaja ja tavoitteellinen urheilu kiinnostaa sinua, ilmoittaudu alla olevasta linkistä 8.5.2022 mennessä.

Try out järjestetään 22.5.2022 Variskan koululla klo: 10-16. Osoite: Vanhan Vaasan katu 20.

Tarkempi aikataulu lähetetään lähempänä tilaisuutta.

LP Kiisto TRY OUT 22.5.2022

LP Kiisto Vaasa ordnar en Try out dag den 22 maj 2022. Kiisto letar efter spelare till damlaget i serie 1, damlaget i serie 2 okcså till herrlaget i serie 2.

LP Kiisto samarbetar med Vasaregionens idrottshögskola (mer information på www.vsua.fi) och därför har spelarna även möjlighet att delta på morgonträningen i samband med skolgången.

Tränaren för Try Out dag kommer att coachas av Patrik Ojaniemi, tränaren för LP Kiistos damlag i 1-serie, med hjälp av andra tränare i Kiistos vuxenlag.

Om du är eintresant att gå vidare inom volleyboll och är intresserad av sporten du siktar på, anmäl dig via länken nedan senast 8.5.2022.

Try Out kommer att hållas den 22 maj 2022 i Variska skolan klockan 10-16.Adress: Gamla Vasagatan 20.

Ett mer detaljerat schema kommer att skickas närmare evenemanget

LP Kiisto TRY OUT 22.5.2022

LP Kiisto Vaasa is organizing a Try Out day on May 22, 2022. LP Kiisto is looking for players for the women’s Series 1 team, women’s Series 2 team as well as the men’s Series 2 team.

LP Kiisto cooperates with the Vaasa Region Sports Academy (more information at www.vsua.fi) and therefore players also have the opportunity to participate in the morning training in connection with schooling.

The coach of Try Out day will be coached by Patrik Ojaniemi, the head coach of the LP Kiisto women's 1-series team, with the help of other coaches of Kiisto's adult teams.

If you are interested to go forward as player in volleyball and you are interested in the sport you are aiming for, register by the link below by 8.5.2022.

The try out will be held on May 22, 2022 in Variska school from 10 am to 4 pm. Address:Vanhan Vaasan katu 20.

A more detailed schedule will be sent closer to the event

Lisätietoja/mera information/more information Patrik Ojaniemi +35844 9868133 patrik.ojaniemi@vaasankiisto.fi

ilmoitautuminen/registrering/registration: